ulei cocos romania (6)

Dupa cum v-am mai spus… imi plac produsele naturale, iar Viva Coco este unul din acele produse. Am afalt ca vine direct de la sursa, iar aici sursa este India. Proaspat intoarsa de acolo, Sabina, o prietena, mi-a povestit, pe scurt, cate ceva despre provenienta acestuia.

“Ne-am nascut pe continent asiatic, in Kerala – India, stat cunoscut si sub denumirea de ”Tara lui Dumnezeu”. Aici se gasesc cele mai bune nuci de cocos de pe pamant, deoarece soarele si ploaia combinate cu solul bogat in minerale au contribuit la cresterea si hranirea copacului de nuca de cocos, Kalpa Vriksha (pomul vieTii), ce se remarca prin propria identitate, valoare si prosperitate.

Il testez de vreo saptamana si, zilnic, i-am gasit o alta intrebuintare. In primul rand, imi incep diminetile cu el, la o ceasca de cafea. O lingurita de ulei in espresso imi face ziua mai buna: accentueaza gustul cafelei si lasa o aroma discreta de nuca de cocos. Stiu. Veti spune: “nu este uleioasa”? Nici pe departe!

Incercati! Garantez ca o sa va placa! Pe langa acel gust bun, are si efect purgativ, ajutand la o mai buna digestie, datorita cantitatii mari de aminoacizi, vitamine si minerale.

Iar daca trecem pe partea de beauty, il flosesc, zilnic, pe piele, dupa o baie fierbinte. Se absoarbe rapid si lasa un luciu matasos absolut superb. Efectul este unul de hidratare a pielii, fara a o incarca. Si, pentru ca am citit ca este hranitor si fortifiant pentru par, mi-am aplicat si o masca. Efectul a fost unul de “reclama”! Suplu, matasos si usor de aranjat.

Mai multe detalii… pe www.thetrends.ro